excellars.pl

Dobry wizerunek firmy to atrakcyjne ulotki promocyjne

Ulotki promocyjne

Ulotki promocyjne

Każda szanująca się firma powinna dbać o swój dobry wizerunek. Ten dobry wizerunek buduje się naturalnie latami i najważniejsza jest profesjonalna i miła obsługa klienta oraz naturalnie produkty i usługi na najwyższym poziomie. Wizerunek tworzy jednak także reklama. Jeśli ta jest profesjonalnie przygotowana to bardzo możliwe, że będziemy o wiele lepiej postrzegani, a to oczywiście może przełożyć się na zwiększone obroty. Ulotki to oczywiście pojęcie dość ogólne, które dotyczy tradycyjnych ulotek, folderów reklamowych, wizytówek i tym podobnych rzeczy.Z pewnością na początek warto zacząć od zaprojektowania i wydrukowania wizytówek. Musimy zadbać o to, aby wizytówka nie była zbyt kolorowa i nieczytelna. Prosta, stonowana wizytówka prezentuje się profesjonalnie i świadczy zwyczajnie o tym, że firma czy osoba jest poważna. Tego typu ulotki promocyjne należy rozdawać swoim klientom oczywiście przy każdej okazji. Można jednak także umówić się chociażby z pobliskimi sklepikami czy taksówkarzami, aby ci dołączali naszą wizytówkę do paragonu. Zawsze jest jakaś szansa, że w ten sposób wyłapie się jakiegoś ciekawego klienta.

Bardzo popularną formą promocji jest jednak dzisiaj oczywiście rozdawanie ulotek na ulicach czy w galeriach handlowych. Choć takie ulotki promocyjne często nas irytują to jednak ich moc nadal jest dość spora, a koszt takiej reklamy teoretycznie niezbyt wysoki. Projektując ulotkę należy najbardziej zadbać o to, aby najważniejsze informacje były mocno wytłuszczone. W większości przypadków ulotka trafia do ręki i od razu jest wyrzucana do kosza. Jeśli ważne informacje nie rzucą się w oczy to niestety, ale mało kto przeczyta taką reklamę.

Na koniec pozostają nam jeszcze foldery reklamowe. tego typu ulotki rozdaje się najczęściej na różnego rodzaju targach czy też akcjach promocyjnych. Ulotki promocyjne w tym przypadku powinna już zaprojektować profesjonalna firma. Muszą być one przygotowane w sposób naprawdę fachowy, tak aby przekazywana treść zwyczajnie trafiała do klienta, nie była nudna i ciekawie się prezentowała. Łączny koszt takiej ulotkowej promocji nie jest jednak specjalnie wysoki i warto zdecydować się na taki koszt.

Tagi: , , ,

© 2016 excellars.pl